YAZILIM & OTOMASYON

Web - Online - Müşteri İlişkiler Yönetim CRM


Şirketin iş süreçlerinin otomatize edilmesi, potansiyel müşterilerinizin tanımlanması satış
süreçlerinizin ve servis yönetimini otomatize eder, eksiksiz müşteri bilgisi sayesinde;
CRM organizasyonlara daha kazaçlı müşteri ilişkiler oluşturmanızı, operasyon maliyetlerini
en aza indirmenizi sağlar.
CRM Kullanmanın Avantajları
 Müşteri bilgi havuzu oluşturarak müşteri bilgilerinin
     daha etkin yönetebilmesi
 Potansiyel Müşteri sayısını artırmak
 Potansiyel Müşteriyi fırsata çevirmek
 Pazarlama ve Satış Süreçlerini hızlandırmak
 Çapraz ve Dikey satış Olanakları yaratabilirsiniz.
 Yeni Müşteriler bulmak
 Müşteri ilişilerinin geliştirilmesini sağlamak
 Fırsatları görebilmek
 Teklifleri daha hızlı hazırlamak
 Teklifleri satışa dönüştürmek
 Ciroyu artırmak
 Müşteri şikayetlerini azaltmak
 Karlı müşterileri tespit etmek
 Müşterilere hızlı cevap vermek
 Müşterinin muhafaza edilmesini sağlamak
 Satış ekibinin takibini yapmak
 Doğru sınıflandırmayı yaparak hedef kitleyi belirleyebilme
Müşteri İlişkiler Yönetimi CRM - Niçin Önemlidir?

* Maliyetlerden Tasaruf
* Gelirleri Artırma
* Stratejik Etki

CRM'i doğru uygulamamızın bize sağladığı bazı dolaylı katkılar; İşimizi daha iyi anlamak, kendi işimizi kurmak, pazarda daha kalıcı olmak, daha iyi organizasyon yaratmak, kaynakları iyi kullanmak, istihdam yaratmak, başkalarınında baktığı; ama göremediği fırsatları görüp yeni pazarlara açılmak, çalışanlar, müşteriler ve ortaklar iile sinerji yaratmak, birlikte çalıştığımız kişiler, ekibimiz ve takımımız ile koordinasyon sağlamak, birlikte fikirler oluşturmak ve bu fikirleri daha iyi ürün, hizmet veya servise dönüştürmek, öğrenmeyi öğrenmek, bilgiyi paylaşmak, geliştirmek, kullanmak, teoriyi pratikle birleştirmek bunu yaparken hataları, eksiklikleri ve önyargıları aşmak gibi kısaca listelenebilir ve bu listeyi daha da artırabiliriz.
Genel Özellikler

  MÜŞTERİ VERİ BANKASI
* Mecut & Potansiyel Müşteriler
* Detaylı Müşteri Kategorisi
* Kontak Yönetimi
* Müşteri Havuzu
* Veri Paylaşımı
* Referans Takibi

  PAZARLAMA YÖNETİM
* Çağrı yönetimi
* Toplu SMS, EMail gönderim ve yönetimi
* Kampanya yönetimi
* Organisazyon ve Aktivite yönetimi
* Anket yönetimi

  SATIŞ VE PROJE YÖNETİM
* Fırsat yönetimi
* Görüşme yönetimi
* Tekfil yönetimi
* Satış yönetimi
* Sözleşme yönetimi
* Hedef satışlar ve Gerçekleşme oranları

  SERVİS ve DESTEK YÖNETİMİ
* Çağrı Merkezi
* İş / Süreç Yönetimi
* İş Atamaları
* Müşteri Bilgilendirme
* Müşteri İstek Takibi
* Müşteri Şikayet Takibi
* Müşteri memnuniyet raporları




Raporlar;
Geniş ve Kullanıcı tanımlı kendine özgü raporlama sistemi ile istenilen  rapor kolayca tasarlanabilir.İleriye dönük çalışmalar planlanabilir ve uygulanabilir. Tüm raporları, ekrana, dosyaya, yazıcıya, faksa, e-posta'ya ve Excel'e gönderebilirsiniz.

Windows Uyumluluğu;
Datalms Titizlikle hazırladığı kolay  kullanımlı arayüzü ile birleşerek kullanıcıya çabuk öğrenme ve kullanım kolaylığı avantajı sağlamaktadır.

İlişkisel Veritabanı;
ExpressBasic SQL mimari veritabanı ile Microsoft Office programları ile doğrudan ilişki kurabilmektedir.

Kullanıcı Yetkilendirme;
ExpressBasic Müşteri İlişkiler Yönetim CRM kullanıcılara tanınan çok seviyeli erişim hakları ile bilgi güvenliğini garantiler.Sistem yöneticisi (Yetkili Oturum),her kullanıcıya, modül  erişim haklarını tanımlayabilir.Kayıtların kimin tarafından değiştirildiği sistemden öğrenilebilir.
ExpressBasic CRM (Müşteri İlişkiler Yönetim)

Web Tabanlı
Masa üstü, Dizüstü,Tabletlerle Kurulum yapmadan Hemen bağlanıp çalışabilirsiniz.
İstediğiniz herhangi bir yerden herhangi bir zamanda programınızı kullanabilirsiniz.
CRM çözümü firmanın iş yapış biçimini ifade etmektedir.
Farklı sektörlerin, farklı müşteri gruplarına sahip olan ve iş yapış biçimi farklı olan kurumların ihtiyaçlarıda farklı olmaktadır.
Bu sektörlerin ya da kurumların ihtiyaçları ve dinamikleri doğrultusunda CRM altyapısının da kurum içinde yapılandırılması gerekmektedir.
Oldukça esnek bir altyapıya sahip olan ExpressBasic CRM, sektör ve kurum ihtiyaçlarının ürün üzerinde kolay bir şekilde yapılandırılmasına imkan tanıyor. 
.NET mimarisinin sağladığı avantajları ile uygulama sektörel bir çözüm haline getirilebiliyor.
Yetkin ExpressBasic CRM geliştirilen bu çözümleri ile sektör veya kurum spesifik tüm süreçler modellenerek ihtiyaçlar bire-bir adresleniyor.


* Çoklu kullanıcı desteği ile birden fazla bilgisayarda aynı anda kullanılabilir,
* SQL ile hızlı,detaylı ve dizayn edilebilir raporlama sistemi,
* Günlük online TCMB'den döviz kur takibi yapabilir,
* Modüller arasında tam ve hızlı entegrasyon sağlayabilir,
* M.S.Excel' den bilgi transfer edebilme ve Excel' e bilgi aktarımlarınızı gerçekleştirebilir,
* Cari virman, valör ve yaşlandırma işlemlerinizi takip ederek müşteri bakiyelerini takip edebilir,
* Çoklu kasa desteği ve kasalar arası transfer işlemleri ile nakit akışını kontrol edebilir,
* Toplu stok giriş ve çıkış işlemlerinizi gerçekleştirebilir,
* Seri no ve garanti takibi yaparak ürün giriş-çıkışlarını kontrol edebilir,
* Stok ve cari kayıtlarınızda seri etiket yazdırabilir,
* Stok fiyatlarınızı toplu bir şekilde yüzde ve tutar oranında güncelleyebilir,
* Fiyat değiştirme özelliği ile alıştan satış fiyatı oluşturabilme aynı anda döviz birimi olarak belirtilen fiyatı çevirebilir,
* Yurt içi ve yurt dışı satış faturası kesebilir ve dizayn edebilir,
* Çek senet işlemleri ve teminat çek senet işlemleri ile ayrıntılı valör hesapli rapor takibini gerçekleştirebilir,
* Bankaya ait pos cihazı, kredi kartı ve çek tanımlayabilir,
* Kasa - Banka ve bankalar arası transfer işlemlerini yapabilir,
* İrsaliyelerinizi toplu olarak faturalandırma işlemini yapabilir,
* Teklif ve sipariş işlemlerinizde entegre olarak irsaliye ve faturalandırma (muhasebelendirme) işlemlerini yapabilir,
* Kredi kartı ve senet ile taksit yapma ve takip işlemlerini gerçekleştirebilir,
* Döküman düzenleyici programı ile fatura, irsaliye, sipariş gibi matbu formların dizaynlarının yapılabilmesi ,
* Görsel kolay ve hızlı etiket dizaynı hazırlama,
* Raporların Excel, Pdf ya da HTML formatında alınabilmesi
.
Referanslarımızdan Bazıları
Sektor 
Firma Ad 
Sehir 
ElektronikÇicek ElektronikMersin
Teknoloji AR-GEAres Teknoloji ÜrünleriMalatya
Kuruyemiş DağıtımPalancı Kuruyemişİstanbul
Cinko ÜretimMeb Metalİstanbul
Reklam PromosyonKare Reklam & PromosyonGaziantep

Müşteri İlişkiler Yönetim CRM - Demo Talep Form

Sayın Ziyaretçimiz,

Programlarımızın tanıtımı ücretsizdir. Bilgilerinizi eksiksiz doldurup gönderdikten en kısa sürede firma yetkilimiz sizi arayarak isteklerinizin detaylarını öğrenecektir.

Ticari Ünvan :
Yetkili Ad(*):
E Posta(*) :
Telefon(*) :
Adres :
İl(*):
İlçe:
Mesaj :
 
Captcha Resim
Başka bir kodu gösterBaşka bir kodu göster
 
Demo Talep Gönder

* Kişisel bilgilerinizin gizliliği DATALMS YAZILIM & OTOMASYON güvencesi altındadır. Bilgileriniz 3.kişilerle paylaşılmayacaktır.

* Formu doldurmanız halinde Mesai Saatleri (08:30-18:00) içerisinde dönüş yapılır. 

Etiketler
Ajanda Alınan ve Verilen Tekliflerin takibi Ayakkabı Banka (Gönderilen Havale-EFT,Alınan Havale-EFT) Bayi CRM Çek Senet Dağınık üretim Depertman Depo Yönetim Deri Dış Ticaret Döküman e-Beyanname e-Defter eTicaret Fason Fatura Fiili Maliyet Muhasebe Geliştirilmiş Analiz ve grafikler Grafik H2H ihracat ileri üretim imalat İmalat Takip insan kaynak planlama İnterneten döviz kur güncelleme imkanı İş Sürec ithalat Kalite Kapasite Kasa Kaynak Kredi Kart Kredi Kart takipleri Kurumsal Lojistik Mağaza Makina Maliyet Muhasebe Modül Muhasebe Müşteri İlişkiler Müşteri Takip Pazarlama Personel Personel Bordro Plan Planlama Satın Alma Sevkiyat Sınırsız kayıt imkanı Sınırsız sayıda Barkod tanımı ve Takip Sipariş Sipariş Stok (Renk, Beden, Grup, Raf, Reyon, Sezon, v.b ) tanımı Stok Barkod etiket Tasarım Stok Kira Takip Stok takibi Şube Tedarik Zinciri Teklif Tekstil Yükleme Çetvel
İletişim
İletişim Adresimiz
Demo Talep Form
Öneri İstek Form
Blog
0216 527 1111
0545 319 2154
Bu sitenin tüm hakları saklıdır. © 2015 Datalms Yazılım & Otomasyon