Kolay arayüz ve raporlamalar ile basit kullanışlı arayüz.
EntegrasyonWeb sitenize,telefonunuza ve e-posta hesaplarınıza entegre edilebilir olması.
Gelir TakibiDoğru veri analizleri ile müşteri bazında ve toplamda gelirlerinizi takip edebilirsiniz.
RaporlamaSağlam ve kullanışlı raporlama sistemi ile tüketicilerin ürün veya projeleriniz ile nasıl iletişim kurduğunuza yardımcı olur. Satış ve liderlik etkileşimleri, raporlar aracılığı ile müşteri memnuniyetinizi ölçebilirsiniz.
Tahmin (AI) Yapay ZekaŞirketinizin satış ve pazarlama alanındaki fırsatları yakalar ve bir tahmin yapar. Kampanyalarınız ve stratejiniz hakkında durum bilgisi verir.
İletişim YönetimiMüşteri bilgilerinizi tüm ekibinizin (yetkili kişi) erişebileceği ortak veritabanında saklar.
Müşteri Aday YönetimiTüm potansiyel müşterileri olaya dönüştürün, puanlayın. Böylelikle ekibinize liderlik edin.
İş Akışı OtomasyonuKişi kaydı veri girişi gibi tekrarlayan manuel Gorevleri otomatikleştirin. Sosyal medya ve mesajlaşma gibi uygulamalarda yapay zeka, makine öğreniminin gücünden yararlanın.
Müşteri Analiziİçerisinde bulunan yapay zeka ile müşteri isteklerini ve şikayetlerini önceden tahmin edersiniz.
İçerisinde bulunan modüller sayesinde üretimden satışa firmanızın pazarlama stratejisini kendiniz belirler, işin devamlılığını sürekli rapor ve analizler ile takip edersiniz.
Firmanızda satıştan-pazarlamaya kadar olan süreçlerde,müşteri hedef kitlenizi belirleme, müşterilerinizi kontrol edebilme, müşterilerinizin isteklerine daha kolay ulaşabilmenizi, pazarlama sonucunda ne kadarlık bir dönüş elde ettiğinizi analizlerle görmenizi ve müşteri potansiyelinizi arttırmayı, kısacası firmanızı bu yönde geliştirmeyi hedefledik.
Pazarlama ve Satış aşamasında, Müşteri İlişkileri Yönetim Programı (CRM)’mız firmanızın en hızlı ve etkin bir biçimde ürününüzü hangi Sektorlerde pazarlayacağınızı, kimlere, ne şekilde ulaşabileceğinizi, personelinizin performansınızı nasıl analiz edeceğinizi, ve raporlarla pazarlama ağınızı nasıl oluşturacağınızı sizi adım adım yönlendirerek, size daha etkin bir biçimde ürünlerinizi pazarlamanızı sağlayacaktır.
Ürünlerinizin pazarlamadan sonraki satış aşamasında; ürünün hangi firmaya ne kadar maliyetle satıldığını, firmanıza olan maliyeti ve kar-zarar analizlerinin saptanmasını, muhasebesel dökümanlarının tutulmasını ve satıştan sonraki aşamada içinde bulunan teknik destek modulu ile (iç yazışmalar) ürününüzle ilgili oluşan problemleri en hızlı ve etkin bir biçimde teknik destek personelinize ileterek müşteri memnuniyetinizi arttırmayı sağlar.
Süreçler kurumsal firmaların yapı taşlarıdır. Firmaların yaptığı tüm faaliyetler süreçlerden geçer. İyi yönetilmiş süreçler, birbirini destekleyen ve iç içe entegre bir yapı oluşturur.Ayrıca bu süreçlerin iyi analizi ve bu süreçlerde yapılan küçük iyileştirmeler, bağlantılı olduğu diğer süreçleri de etkilediği için, performansa etkisi büyük olacaktır. Böylelikle süreç iyileştirmeleri verimliliği beraberinde getireceği için kazanca dönüştürecektir.
Pazarlama ve Satış aşamasında, Müşteri İlişkileri Yönetim Programı (CRM)’mız firmanızın en hızlı ve etkin bir biçimde ürününüzü hangi Sektorlerde pazarlayacağınızı, kimlere, ne şekilde ulaşabileceğinizi, personelinizin performansınızı nasıl analiz edeceğinizi, ve raporlarla pazarlama ağınızı nasıl oluşturacağınızı sizi adım adım yönlendirerek, size daha etkin bir biçimde ürünlerinizi pazarlamanızı sağlayacaktır.
Ürünlerinizin pazarlamadan sonraki satış aşamasında; ürünün hangi firmaya ne kadar maliyetle satıldığını, firmanıza olan maliyeti ve kar-zarar analizlerinin saptanmasını, muhasebesel dökümanlarının tutulmasını ve satıştan sonraki aşamada içinde bulunan teknik destek modulu ile (iç yazışmalar) ürününüzle ilgili oluşan problemleri en hızlı ve etkin bir biçimde teknik destek personelinize ileterek müşteri memnuniyetinizi arttırmayı sağlar.
Süreçler kurumsal firmaların yapı taşlarıdır. Firmaların yaptığı tüm faaliyetler süreçlerden geçer. İyi yönetilmiş süreçler, birbirini destekleyen ve iç içe entegre bir yapı oluşturur.Ayrıca bu süreçlerin iyi analizi ve bu süreçlerde yapılan küçük iyileştirmeler, bağlantılı olduğu diğer süreçleri de etkilediği için, performansa etkisi büyük olacaktır. Böylelikle süreç iyileştirmeleri verimliliği beraberinde getireceği için kazanca dönüştürecektir.
Demo Taleplerinizi Bize İletebilirsiniz...